piątek, 24 sierpnia 2012

Wywiad z Jolantą Kozak, V-ce Prezesem Federacji UFR


Sylwia Soszka: Opowiedz nam jak to się stało, że trafiłaś do Federacji UFR? 

Jolanta Kozak:  Trzy lata temu rozpoczęłam treningi kickboxingu w klubie Piotra Bąkowskiego. Szukałam klubu blisko mojego miejsca pracy, jednocześnie takiego gdzie trenują kobiety a nie tylko sami mężczyźni. Szukałam, aż natknęłam się na stronę internetową klubu, poszłam na pierwszy trening i już zostałam.

Z bycia zawodniczką, stałaś się Sekretarzem Federacji jak sądzisz dlaczego akurat Ty? I jak to się stało? 

- Zaczęłam coraz bardziej interesować się wszystkim co dotyczy sztuk walki, pomagałam w prowadzeniu klubu , chętnie jeździłam na turnieje i tak po kolei wdrożyłam się w nową dla mnie dziedzinę.



Masz jakiś szczególny plan na rozwój Federacji? Zdradzisz go nam? 

-Rozwijamy się intensywnie, obecnie powołujemy przedstawicieli UFR za granicą min. w Iranie, Niemczech. Ponadto planowane są kolejne gale sztuk walki pod szyldem Runda Zero Fight Night.

Chętnie włączasz się w organizację gali, zawodów, różnych akcji i sama uczestniczysz w treningach. Jak znajdujesz na to wszystko czas i energię, dodatkowo mają własne życie i prace? Zdradzisz nam może jak ty to robisz ;) 


-Lubię to, jest to moja pasja a na pasję zawsze znajdzie się chęć i czas.

Co Cię głównie kręci, co sprawia ze tyle czasu trwasz w pomaganiu UFR ? 

- Lubię wyzwania i tworzenie czegoś nowego. Organizowanie turniejów i innych wydarzeń było dla mnie zawsze takim wyzwaniem, wiele się przy tym nauczyłam. Ta praca nie jest nudna, ciągle mamy nowe pomysły i plany rozwoju co motywuje mnie do dalszego działania.

Miałaś chwilę zwątpienia? 

- w tej czy innej pracy zawsze będą jakieś chwile zawachania czy zniechęcenia. Warto wtedy przemyśleć sobie wszystko na spokojnie i zastanowić ,,Co jest dla mnie tak naprawdę ważne i co chcę dalej robić i czy widzę nadal sens swoich działań ” ;)

Masz jakieś marzenia związane z UFR ? Może chciałabyś zostać trenerem ? 

- Na razie nie mam ambicji bycia trenerem, może kiedyś zmienię zdanie. Koncentruje się na bieżących planach UFR. Co do marzeń to świetnie by było gdyby nasza działalność w zakresie promocji sztuk walki została jakoś dostrzeżona i wsparta przez Władze państwowe.

Chciałabyś coś dodać ;) ? 

Dziękuje za wywiad ;)

My również dziękujemy.


Wypowiedź Prezesa UFR – Piotra Bąkowskiego 
"Jola od początku uczestniczyła w tworzeniu ‘Runda Zero Promotion i federacji UFR. Wniosła świeże spojrzenie marketingowca do świata sztuk walki, w którym działaliśmy od dawna i popadliśmy już w pewne schematy. Musiałem zmienić spojrzenie na wiele spraw. Dzięki jej pomysłom udało się stworzyć niemal od zera sprawnie działającą, samo finansującą się, nowoczesną organizację na miarę obecnych czasów".





Wywiad: Sylwia Soszka